VRAGENLIJST PERSOONLIJK MEEKIJKEN

Fijn dat je gebruik wilt maken van ‘persoonlijk meekijken’. Wij hopen dat je er veel aan zult hebben! Met deze vragenlijst krijgen we vooraf een goed beeld van je situatie, zodat we gericht kunnen kijken wat jij nodig hebt. Neem er even rustig de tijd voor.

    Voornaam?

    Achternaam?

    Emailadres?

    Je leeftijd?

    Je lengte?
    cm

    Je gewicht op dit moment?
    kg

    Wat is je belangrijkste hulpvraag?

    Waar loop je op dit moment het meest op vast?

    Wat hoop je dat persoonlijk meekijken of een consult je oplevert?

    Heb je al eerder contact met ons gehad over deze vraag?

    Eet je op dit moment al koolhydraatarm of keto?

    Hoe lang ben je in totaal al bezig met koolhydraatarm of keto eten?

    Ben je vaker opnieuw gestart?

    Wanneer ben je voor het laatst opnieuw gestart?

    Welke aanpak volg je nu?

    Als je met de Startgidsen werkt: waar ben je nu ongeveer?

    Gebruik je daarnaast ook Specials, losse recepten of eigen recepten?

    Zo ja, welke gebruik je vooral?

    Maak je ook wel eens recepten die niet van TheNewFood zijn?

    Gebruik je producten of ingrediƫnten waarvan je weet of vermoedt dat TheNewFood ze niet aanraadt?

    Als je ja hebt ingevuld: welke producten of recepten gebruik je dan?

    Heb je het gevoel dat je vooral onze aanpak volgt, of meer je eigen versie hebt gemaakt?

    Zijn er dingen die je liever niet invult, omdat je eigenlijk al weet dat ze waarschijnlijk niet handig zijn?

    Wil je daar iets over toelichten?

    Hoe ziet een gewone eetdag er bij jou uit?

    Ontbijt

    Lunch

    Avondeten

    Tussendoor

    Drinken

    Gebruik je regelmatig zoetstoffen, keto snacks, repen, shakes, alcohol of andere producten die je vaak neemt?

    Zijn er momenten waarop je merkt dat je toch buiten je plan eet?

    Zo ja, wanneer gebeurt dat meestal?

    Heb je lichamelijke honger tussen de maaltijden?

    Heb je vooral trek in zoet, brood, snacks of alcohol?

    Heb je eetdrang terwijl je eigenlijk weet dat je geen honger hebt?

    Wanneer is die eetdrang het sterkst?

    Heb je het gevoel dat je controle verliest zodra je iets met koolhydraten eet?

    Heb je op dit moment klachten of signalen waar je vragen over hebt?

    Zo ja, welke klachten of signalen merk je vooral?

    Wanneer zijn deze klachten begonnen?

    Had je deze klachten ook al voordat je koolhydraatarm/keto ging eten?

    Zijn de klachten sinds je anders bent gaan eten veranderd?

    Waar maak je je vooral zorgen over?

    Gebruik je op dit moment extra zout, bouillon of elektrolyten?

    Hoe gebruik je dit meestal?

    Hoeveel vocht drink je ongeveer per dag?

    Gebruik je magnesium?

    Gebruik je nog andere supplementen die volgens jou belangrijk zijn om te noemen?

    Zo ja, welke?

    Heb je het zout- en mineralenadvies van TheNewFood gelezen of gevolgd?

    Heb je een medische diagnose of aandoening waar we rekening mee moeten houden?

    Gebruik je medicatie?

    Zo ja, welke medicatie gebruik je?

    Gebruik je medicatie voor diabetes, bloeddruk, schildklier, cholesterol, maagzuur, stemming of hormonen?

    Sta je onder controle van een arts, praktijkondersteuner, diƫtist of andere behandelaar?

    Zijn er recente bloedwaarden of metingen die belangrijk zijn om te noemen?

    Wat was je gewicht toen je begon?
    kg

    Wat weeg je nu?
    kg

    Val je af zoals je had verwacht?

    Meet je ook je buikomvang of kledingmaat?

    Merk je verbetering in energie, slaap, rust, bloedsuiker, buikklachten, gewrichten of andere dingen?

    Wat gaat er juist wel goed?

    Kook je zelf?

    Eet je samen met partner/gezin?

    Is je omgeving ondersteunend?

    Zijn er praktische dingen die het moeilijk maken?

    Wat is jouw grootste valkuil?

    Wanneer gaat het meestal mis?

    Wat zeg je dan tegen jezelf?

    Wat heb je al geprobeerd om dit op te lossen?

    Wat helpt jou meestal wel?

    Waar mogen wij vooral naar kijken?

    Wil je foto's of screenshots meesturen? Dan kun je die na het invullen van dit formulier apart naar ons mailen.

    Is er iets waarvan je denkt: dit moeten jullie echt weten voordat jullie met mij meekijken?

    Als je een ding zou mogen veranderen na dit persoonlijk meekijken of consult, wat zou dat dan zijn?

    Hoe wil je het liefst dat we met je meekijken?

    Mag je antwoord gebruikt worden om jouw situatie goed voor te bereiden op het consult?

    Delen